CottonCandy
Student life
17 Nov 2012


Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia , sihatkah anda semua , dah lama aku rasa tak update blog ni . Almaklumlah busy sikit semenjak bergelar student ni . Aku alhamdulillah , so far aku rasa kat sini memang ok . Pejam celik pejam celik dah masuk sebulan aku ada dekat sini , rasa macam baru kelmarin aku orientasi . Sepanjang aku dekat sini sebulan dah macam-macam pengalaman aku rasa . Alhamdulillah roomate aku boleh 'ngam' dengan aku . Hihihiii . Oh ya ni aku nak tayang video untuk freshies night ( malam last orientasi )  


Banyak actually cerita yang aku TERASA nak cerita TAPI aku rasa tak larat nak menaip . Hihi . Ampun kawan-kawan . Apa kata aku letak gambar ja ? okay ? 

Ni gambar last orientasi , ni group kita k , yg tepi aku tu , mcm Justin Bieber ? 

Semoga anda menjamu mata dengan post aku yang ni okay ? selamat membaca . 

Assalamualaikum .






Don't like my story ? Thank you




Older Post