CottonCandy
Le birthday girls !!
25 Sept 2012

Assalamualaikum , aku nak cerita pasal cerita yg dah basi dah , tapi cerita ni yg buat aku ingat sampai bila2 . weewuuuwuwuwu . 
A few days ago . days ? I mean a few WEEKS ago , kawan-kawan celebrated my birthday dengan Syifa , aku dengan Syifa pulak sama birthday kan , number surat beranak pun beza satu angka . Oh oh terujanya . Ok sambutan tu tak la semeriah sambutan birthday org2 lain but I'm touched . Thankyou friends . 
So kita decided nak sambut kat pizza . Time nak keluar tu Ya Allah hujan kemahen lagi lebat sampai depan rumah aku banjir , sampai tayar tenggelam . TAPI ! kita redah jerrr . Baru rare kan . Ni dira la , semua pun boleh . 
First , aku kena ambik Syifa dulu , dalam otw nak ambil dia ni hujannya punya lebat sampai wiper tu dah tak bagi aku ruang dah nak nengok jalan , lagi slow la jawabnya aku bawak , aku tak kisah dah org nak kata apa . Biar lambat asal selamat , fuhh fuhh . Akhirnya sampai jugak ambik Syifa tu , and terus pi pizza . 
Finally , sampai jugak alhamdulillah . Kesian kawan2 aku dah lama tunggu yerr , anyonyonyo . 
Bila dah order2 semua , so sembang2 , potong2 kek ( aku mcm tak percaya pulak sebab ada kek ) , posing2 (adew gambar jgn wisauu) . Itulah sambutan birthday ku setelah bertahun lamanya tak sambut . Ni aku skip2 ni takut bosan nak baca panjang2 . mihihihi .
GAMBAR TIME !



birthday girlsssssss










Don't like my story ? Thank you




Older Post . Newer Post