CottonCandy
Goodbye friends
26 Sept 2012

Assalamualaikum , now 4.21 a.m and aku terjaga dari tidur . Tadi aku tidur aku mimpi burger , burger sedap sangat ! tapi aku takboleh makan pun ! yer mmg aku frust ! Cadang esok , eh esok mende , harini lah ! maaf mmg aku baru jaga dari tidur yg nyenyak memang la aku mamaimamun macam ni . Sudah sudahlah tu cerita pasal berger kau , org baca tajuk pasal 'goodbye friends' tapi kisah berger . acene tuh ? haa k k k berbalik pada topik tuan tuan puan puan . Kita mula new paragraph okay ^___^

Tumblr_maoy3y7gpr1qgss4to1_500_large
Alamak keluar gambar burger ! sorry kesilapan teknikal tuan tuan puan puan
Dear burger , I know when you goes to my mouth and my stomach , I getting more fat , but I don't care honey , I love you  . :'D 

Ok aku cakap gudbye friends tu sebab aku dah nak deactive facebook , harinilah . Tapi aku tak pilih lagi pukul berapa yang aku nak deactivenya . Banyak juga soalan yang meniti dari mulut mulut sesetengah pihak . Ni kalau cikgu BM aku tengok blog aku mesti dia bangga kan kan kan . :')

' Ish poyonya nak deactive facebook pun nak heboh heboh , macam lah hang artis '
And for those yg cakap macamni , meh aku nak bagitau , takpa lah at least aku bagitau orang , nanti mana lah tahu orang search nama aku kat search box tu dah tak jumpa , kemungkinan besar dorang kata aku 'block' dorang kan . 

' Ish dah kenapa la minah ni nak deactive fesbuk takda angin takda ribut '
Ada juga persoalan yang bunyi macam ni . Meh nak jawab lagi , eceh dah jadi macam Ustaz Azhar Idrus , sori ustaz . Aku deactive fesbuk sebab aku dah spend a LOT nampak yer tuan tuan puan puan , a LOT of time facebooking myself . Muka aku pun dah macam buku dah ha . Bila pikir balik , baiklah aku deactive ja senang , tak la aku ngadap sangat bendalah ni . Aku ikut kata hati . Entah sampai bila aku nak bertahan dengan keadaan tanpa fesbuk ni . WE WILL WAIT AND SEE ! ihiikk 

' eh kenapa deactive ? tak delete jer terus ? '
Ini soalan ni bunyinya macam facebook user tu dah meluat nengok aku . haha sorry dude ! Aku tak nak delete lagi sebab sekarang kan zaman moden dan era globalisasinya sangat mantap , aku tau lah ayat aku ni skema yang membuatkan mata orang pedih pabila membacanya . HAHA . Balik pada soalan , aku taknak delete sebab nanti mana lah tahu ada benda penting yang aku kena geledah dalam fesbuk , aku kena jugak active balik fesbuk aku tuu . And aku taknak ketinggalan juga . Tah apa apa minah ni , senget jugak .

Itulah ulasan aku untuk pagi yang hening dan yang sejuk dek hujan membasahi bumi . I wanna try continued my sleep and my burger . Take care uolls . Assalamualaikum ~


Don't like my story ? Thank you




Older Post . Newer Post