CottonCandy
Tips bila putus cinta
15 May 2012
Tumblr_m43diyvcmp1r7kx8go1_500_large


Assalamualaikum para hadirin sekalian , yo wasap ?
Ha cuba cakap sapa yang bercinta tapi tak pernah sekalipun putus cinta/break up ? sapa sapa ? ce cakap , nak bagi coklat . Mesti tak ada kan kan kan *jimat coklat*. Hal ini selalu terjadi pada kaum perempuan.*fact !*
-Setiap hubungan pasti ada perpisahan-

Ok .. apa yang perlu kita buat bila dah kena dump oleh orang yang kita sayang?

Menangis :
If you really love him and you can't forget him and terasa ingin teriak sepuas-puas hati , just do it . Memang teriak tidak dapat mengembalikan dia kepada kita TAPI , dengan teriak kita boleh mengurangkan tekanan perasaan yang kita rasa dalam hati.Menangis ni sebenarnya BAGUS . SEBAB ! kandungan dalam air mata adalah manganese which is satu badan yang boleh bagi kesan kat kita punya mood . Hebat tak ciptaan Allah ?

Delete all of social networks and contact :
Hey hey , dunia dah maju , kita dah ada facebook , twitter , blog ( yang ni saja yg saya tahu ). Ada ka yang tak ada semua ni ? Oh men , mestila tak ada kan , semua orang dah maju wa cakap lu . Para-para boyfriend hampa pun mesti ada facebook kan , and ada jugak yang saling kenal-mengenal kat facebook then jatuh hati  then bercinta kan . Bila dah BREAK , BLOCK , UNFRIEND , and DELETE NUMBER orang itu . Kepada gadis-gadis yang membuat semua ini , dia adalah seorang gadis yang KUAT dan TABAH . Ada yang tanya ,

" Awat yang nak kena delete facebook , twitter , number phone dia ? "

Ok .. the answer for the question is, you still in love with him but he is NOT . When you bertepuk sebelah tangan tak best la kan , lepastu mula la nak syok sendiri segala . Lagi satu , bila kita tak unfriend/block dia , secara tidak lansung kita akan STALK fb dia . Bila kita stalk fb dia tiba2 kita nampak dia tgh berbalas comment dengan another perempuan . Oh hancurnya hati .

Buang semua barang-barang yang dia bagi.
Come on girls , buang semua barang-barang yang dia bagi walaupun teddy bear tu comel , buang ja , suruh mak beli baru . Kalau takmau buang , bagi ja kat saya . senang cerita kan .Sebab apa kena buat mcmni ? sebab benda-benda yang diberi oleh ex akan mengingatkan kita dkat dia dgn kenangan lalu.Kalau dah asyik teringat memang susah la kita nak lupakan dia .




Don't like my story ? Thank you




Older Post . Newer Post